INICIPRESENTACIÓQUI SOMSERVEISCONTACTE
  • L'absentisme laboral segueix produint un gran impacte en les empreses tan en el sector industrial com en el sector serveis.

    El nostre objectiu és minimitzar l'afectació, mitjançant la previsió.

    Baixes per malaltia, excessiva rotació de personal, interrupció dels processos productius, elevats costos de substitució, pèrdua de competitivitat, baixa productivitat, conflictes en equips i departaments, disminució de la qualitat, insatisfacció client intern / final...


    Una bona salut garantitza un bon rendiment.
  • La repetició contínua d'una postura o moviment durant hores, dies i anys converteixen en perillosa una activitat aparentment innòcua.

    9 de cada 10 malalties laborals declarades son de tipus musculoesquelètic, amb una durada mitjana de les baixes de 21'9 dies.

    És possible prevenir el dolor o disminuir-ne la seva evolució, habitualment sense una restricció del moviment, utilitzant mètodes que optimitzen el procés de curació del propi cos.


  • Reduint la resposta emocional negativa, millorem el balanç fisiològic, augmentant la positivitat i el rendiment.

    Les baixes per malalties relacionades amb l'estrès afecten a més del 40% dels treballadors assalariats i a prop del 50% dels empresaris.

    Angoixa i estrés originen el 50% de l'absentisme no justificat en l'empresa


  • Aquesta despesa s'incrementa pels costos indirectes degut a la rotació de personal, com ara:

    - La substitució d'operaris per mà d'obra no especialitzada ocasiona:
       · baixa productivitat
       · pèrdua de qualitat.
    - Sobrecàrrega de responsabilitat en altres clients interns
    - Empitjorament del clima laboral
  • Els resultats d'una actuació de prevenció son notables:

    - Millora relació treballador-empresari
    - Increment de la motivació
    - Millor clima laboral
    - Reducció de l'absentisme
    - Reducció d'hores extres i d'equip de substitució
    - Millor productivitat i competitivitat
    - Fidelització dels empleats
    - Increment en la qualitat
    - Beneficis i avantatges per empresa i empleats.

  • Necessita més informació?

    Disposem de diferents fórmules per adaptar-nos a les seves necessitats, procurant-li un cost autofinançable en gran mesura, des de les nostres instal·lacions o desplaçant-nos al seu lloc de treball.

    Consulti'ns i el visitarem per explicar-li els nostres mètodes de treball. Estarem encantats d'atendre les seves consultes, suggeriments i comentaris.

    Si desitja més informació pot posar-se en contacte amb nosaltres a través del telèfon 660166232 o del formulari de contacte.


C/ Sant Magí, 22 1er - 08700 Igualada - Telf 660 166 232 - Info@kuhne.cat